Sabtu, 14 April 2012

Maaf April 2012

Assalamualaikum kepada kawan2 yang selalu mengikuti blog saya...

semenjak dua menjak ini, saya sukar untuk update blog saya disebabkan komitmen lain...

lebih-lebih lagi saya telah ada hobi baru yang saya enjoy lebih daripada catur...

yela...catur buat pening kepala... lebih kepada memerah otak untuk kalahkan lawan...

kadang2 saya rasa macam kurang enjoy main catur... melainkan kalau dapat top 10...

malangnya dah lama saya tak dapat top 10... jadi saya telah ada hobi baru... kurang tension...

kurang pening kepala... dan lebih kepada release tension...

paling best... saya boleh expose diri saya dengan cara yang saya suka... menang kalah... takde hal...

ia adalah COSPLAY...

ini membuatkan saya terpaksa membahagi masa antara CATUR, COSPLAY dan Menyanyi...

apa pun...azam saya untuk tahun ini adalah 'Melakukan Perkara2 Yang Saya MINAT!!!'....

LIVE TO THE FULLEST.... samada COSPLAY atau CATUR... yang penting... saya HAPPY...

dan saya galakkan kawan2 sekalian untuk benda yang sama...

majulah amatur untuk semua!

Tiada ulasan: